I denne seksjonen vil du lære hvordan du kan administrere timebestillinger. Vi går i gjennom grunnleggende funksjonaliteter som relaterer til kalenderen, samt hvordan du kan legge til, endre og slette timebestillinger.


For å legge til en ny timebestilling så kan du enten klikke på knappen som er oppe i venstre hjørne "+ Ny Timebestilling", eller så kan du klikke på en ledig tid i kalenderen for den ansatte du ønsker å sette opp en timebestilling for. Deretter åpnes en dialog hvor du kan fylle ut all informasjon som er nødvendig for timebestillingen. Til slutt kan du velge om kunden skal motta påminnelse på SMS eller ikke. SMS påminnelser sender ut 24-timer før kundens avtale.

For å endre en timebestilling så trenger du bare å klikke på timebestillingen i kalenderen. En dialog vil da åpnes hvor du kan endre de detaljene du ønsker å endre. Avslutt med å klikke på knappen "Lagre Endringer".
For å slette en timebestilling så trenger du bare å klikke på timebestillingen i kalenderen. I dialogen som åpnes vil du se en knapp "Slett" nede til venstre. Når du klikker på knappen blir du bedt om å bekrefte at du ønsker å slette timebestillingen, klikk "OK" for å bekrefte.
Kalenderen i timebestillinger viser som standard dagen i dag for alle ansatte i din bedrift. Dersom du klikker på bildet til en ansatt så vil kalenderen gå over i ukevisning, og du vil få oversikt over den valgte ansattes kalender for hele uken. I ukevisning vil du se to piler oppe i høgre hjørne som lar deg navigere mellom ukene. Dersom du lurer på hva de forskjellige fargene som er brukt i kalenderen betyr, så vil du finne en oversikt med forklaringer for fargekodene oppe til venstre i kalenderen.