Nedenfor vil vi gå gjennom hvordan du kan administrere ansatte i bookingsystemet. Dette inkluderer å legge til, endre og slette ansatte.

For å legge til en ny ansatt, naviger til "Ansatte" i venstremenyen etter at du har logget inn. Klikk på "Ny ansatt" knappen som befinner seg nederst til høyre. Dette vil åpne en ny dialog der du kan fylle ut relevant informasjon om den ansatte du ønsker å legge til. Her kan du også laste opp profilbilde for den ansatte som vil bli brukt av timebestillingssystemet. Når alle feltene er fylt ut kan du klikke på "Lagre Endringer" knappen for å lagre den nye ansatte.

For å endre en ansatt, naviger til "Ansatte" i venstremenyen. Her vil du finne en oversikt over alle ansatte som er lagt til. Hver ansatt har en "Aksjoner" knapp som, når den klikkes på, vil vise flere alternativer. Klikk på "Endre" for å endre den ansatte.

For å slette en ansatt, naviger til "Ansatte" i venstremenyen. Her vil du finne en oversikt over alle ansatte som er lagt til. Hver ansatt har en "Aksjoner" knapp som, når den klikkes på, vil vise flere alternativer. Klikk på "Slett" for å slette den ansatte.

I tjenesteoppsettet setter du opp hvilke tjenester de ansatte kan utføre. Tjenesteoppsett finner du ved å klikke på "Tjenesteoppsett" i aksjoner knappen til den aktuelle ansatte.